Bir erkeğin yakışıklı olup olmadığını nasıl anlarız!

Pazar sabahı kalkmışım, kahvemi koyup pencerenin önünde derin düşüncelerdeymişim gibi bir tavır takınmışım ohh.Sonra dedimki lan şu blog'a girimde hayatın sırrını açıklayayım insanlara...Açtım bilgisayarımı lan ben ne şerefsiz ne adi bir insanmışım onu anladım...Millet'in anlattığı birşeyler var bloglarında bir hikayeleri var...Ne bilim bazıları spordan bazıları sanattan bazıları siyasetten bahsediyor hatta çiçeğinden bile bahseden güzel bir blog var...Bir de kendime baktım, piiii dedim...Neyse başka birşey anlatacaktım
***
Bir erkeğin yakışıklı olup olmadığını nasıl anlarız...İşte hani az önce pencereden dışarı bakıp böyle hayatın sırrını çözdüm aslında edalarında davranırken sokaktan geçen bir çift gördüm... Kız o kadar güzel ve erkek o kadar çirkindiki o an birşey anladım...İşte lan dedim.Bir erkeğin çirkin olup olmadığını güzel bir kızın yanına koyarak anlayabiliriz..
Nerde okuduğumu tam hatırlamıyorum ama şöyle birşey vardı.Babası oğluna şöyle diyor: Ben sana çirkin'sin demiyorum hatta yakışıklı bile sayılabilirsin ama kız arkadaşının yanında çirkin bir ördek yavrusundan farkın yok....!
Hea işte zincirleri az önce birleştirdim ve bunu anladım...Sevgilinizin yakışıklı olup olmadığını etrafınızdaki güzel olan  ve hiç sevmediğiniz burcu, esra ve merve ile yanyana geldiği an anlayabilirsiniz...
Sonra kendi kendime dedim ki lan yoksaaaa ben de? Sonra yok yok eheuehe dedim...
Sevgilerimle
Mutlu pazarlar: 

18 yorum:

Spes dedi ki...

Gayet uykusuz bir pazar bu. Şarkı iyiymiş. Bir erkeğin yakışıklı olduğunu anlamak için fiziksel özelliklerinden önce sayabileceğim 58949 şey var ama mecalim yok.
Eheh.

Milena. dedi ki...

ehahehe doğru olabilir evet:)
ben de öyle çifler gorduğumde, iyi niyetli değil direkt saf gibi dusunup,işte gerçek aşk dıyorum :p
yanılıyorumdur belkı ama olsun :))

Spes dedi ki...

Bir erkeğin çirkin olduğunu da tipinden önce belirten şeyler vardır. Uykusuzum ben. Susuyorum.

mEta dedi ki...

Sosyolojik bi yarayı aydınlatmışsın tebriklerimi iletiyorum

Ceren dedi ki...

:)senin bu tespitlerin beni 7 bitirdi

Miyuki dedi ki...

bence bir kadın kendine kibar davranan her erkeğe aşık olabilir, o bir potansiyel ya da iç güdüsel bir şey; savaşçı ama koruyucu bir eş seçebilite falan filan

Mia Wallace dedi ki...

haha, çok iyiymiş bu ya. ve güzel kız oranı yakışıklı erkekten çok olduğuna göre, genelde erkekler çirkin ördek yavrusu gibi kalıyor desene :)

mete dedi ki...

o kadar kötü yada gerçekiyimki bu çiftler için direk para diyorum :)

Psikopat Kedicik dedi ki...

Ya yine yoruma yorum yapıyorum ama evet yaa neden güzel kızlara hep tipsiz erkekler düşer ve yakışıklı erkek oranı neden bu kadar az haksızlık değil mi bu :)

Hazel dedi ki...

çok iyi fikir ama şöyle bir durum var,
eğer zaten sevgilisiyse seviyordur ( yani) ve seven kadın - aşık olan kadın- isterse hıyara benzesin, yine fark etmez tipsizliğini.

Hazel dedi ki...

yani. :) öyle birşey.

Anti-Kahraman dedi ki...

öncelikle yorum yapan herkeşlere teşekkkürlerimi bir borç isterim amman bilirim.

Hazel'in yaptığı yorum özetlemiş biraz sanki...tam olmamakla beraber katılıyorum...

Bir de etrafta baya yakısıklı erkeklerde var mesela blogları felan var bunların.O bloglarının isimlerinde A ve K harfleri var felan

Son olarak şarkı bence de çok güzel...

Öptüm
bye

Hazel dedi ki...

ahahah tabiki, ben istisnaları saymadım.

:):)

yeşiL dedi ki...

Ne alem adamsın anti yaa :) yazıyı beğendim ama yorumu daha çok beğendim :) koparttın yine :))

Adsız dedi ki...

seni tek geçerim her zamannnnnn:)))
şarkıııııııııı muhteşemmmm



BuzKaLpLi

Melike dedi ki...

düşündüğümde yüzümü güldüren adam yakışıklıdır, ondandır başkaları da onu düşünmesin istemem :)

Özden dedi ki...

Peki hayatın sırrını çözen adam,benim de bir sorum olacak; yakışıklı erkeklerin yanlarındaki çirkin kadınlar için ne diyeceksin?balki de bunu da bir pazar sabahı düşünürsün;)

begbang dedi ki...

yeeurumm çiçeğimede gereken saygıyı gösterirmiiğş öyy :D

ShareThis